Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Czwartek, 12 grudnia 2024
Imieniny: Joanna, Aleksandra, Dagmara
pochmurno
-1°C

Organizacja pracy

Praca nauczyciela w przedszkolu wymaga nie tylko  wykształcenia i nieustannego szkolenia, ale także pedagogicznej intuicji   i niewyczerpanego źródła miłości i cierpliwości.
Dlatego nasze nauczycielki to  wykwalifikowani pedagodzy przedszkolni, pełni pasji i entuzjazmu, wiedzący jak pracować nad rozwojem dzieci. Przedszkole współpracuje z pedagogiem szkolnym.

grupa 3, 4 latków (Pszczółki)
Justyna Mróz (wychowawca)
Monika Wołyniec (wychowawca)

grupa 4, 5  latków (Biedronki)
Grażyna Rogowska (wychowawca)
Skrocka Małgorzata (wychowawca)
Beata Faszczewska Kuźma (n-l wspomagający)

grupa 5 latków (Motylki)
Agnieszka Jankowska  - (wychowawca)
Paulina Radywoniuk (wychowawca)

RAMOWY ROZKŁAD DNIA w grupie 3 latków (Pszczółki)
1 

 
6.30 – 7:45
Schodzenie się dzieci w sali, zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci. Praca indywidualna z dzieckiem. Zajęcia dodatkowe. Prace porządkowe w sali.
7.30-7.45 Religia -poniedziałek, wtorek.
7:45 - 8.00
Zabawy ruchowe integrujące całą grupę, gimnastyka poranna.
8.00 – 8.15
Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku.
8.15 – 8.45
Śniadanie, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.
8.45 – 9.10
Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego. Nabywanie umiejętności przez działanie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka. Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą.
9.10 - 10.00
Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie.
10.00 - 10.15
Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu- zupa.
10.15 – 10.45
Zupa
10.45 - 11.00
Zabiegi higieniczne w łazience, czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności.
11.00 - 12.00
Pobyt na świeżym powietrzu. Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe organizowane z całą grupą, dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku. Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego.
11.50-12.05
Zajęcia z języka angielskiego- poniedziałek
11:35-11:50
Zajęcia z języka angielskiego- środa
12.00 - 12.15
Czynności samoobsługowe w szatni, zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu.
12.15 - 12.45
Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.
12.45 – 13.00
Czynności samoobsługowe - przygotowanie do leżakowania.
13.00 - 14.30
Leżakowanie: słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej.
14.30 - 15.00
Czynności samoobsługowe, czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
15.00 – 15.15
Podwieczorek, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku.
15.15 - 17.00
Organizowanie różnorodnych zabaw, jako stymulatora rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza w sali lub w ogrodzie. Praca indywidualna, zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA w grupie 3-4 latków (Biedronki)

6.30 – 7:45 
Schodzenie się dzieci w sali, zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci. Praca indywidualna z dzieckiem. Zajęcia dodatkowe. Prace porządkowe w sali.
7.30-7.45 Religia -środa, piątek
7:45 - 8.00 
Zabawy ruchowe integrujące całą grupę, gimnastyka poranna.
8.00 – 8.15
Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku.
8.15 – 8.45 
Śniadanie, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.
8.45 – 9.15
Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego. Nabywanie umiejętności przez działanie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka. Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą.
9.15 - 10.00
Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie.
10.00 - 10.15
Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu- zupa.
10.15 – 10.45
Zupa
10.45 - 11.00
Zabiegi higieniczne w łazience, czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności.
11.00 - 12.00
Pobyt na świeżym powietrzu. Zabawy dowolne i organizowane przez nauczyciela, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe organizowane z całą grupą, dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku. Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego.
11:35-11:50
Zajęcia z języka angielskiego- poniedziałek
11.50-12.05
Zajęcia z języka angielskiego- środa
12.00 - 12.15
Czynności samoobsługowe w szatni, zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu.
12.15 - 12.45
Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.
12.45 – 13.00
Czynności samoobsługowe - przygotowanie do leżakowania.
13.00 - 14.30
Leżakowanie: słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej.
14.30 - 15.00
Czynności samoobsługowe, czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
15.00 – 15.15
Podwieczorek, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku.
15.15 - 17.00
Organizowanie różnorodnych zabaw, jako stymulatora rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza w sali lub w ogrodzie. Praca indywidualna, zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA w grupie  5 latków (Motylki)
3
6.30 - 7.45  
Schodzenie się dzieci w sali, zabawy indywidualne. Aranżowanie otwartych sytuacji wychowawczo-dydaktycznych, pozostawienie dzieciom możliwości wyboru i inicjatywy. Inspirowanie do spontanicznej działalności zabawowej. Praca indywidualna oraz dydaktyczno wyrównawcza w sali lub w ogrodzie. Praca z dzieckiem zdolnym. Porządkowanie sali. 
7.45 - 8.00
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe integrujące całą grupę
8.00 - 8.15
Czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku.
8.15 - 8.45
Śniadanie, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.
8.45 -  9.30 
Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego z całą grupą. Nabywanie umiejętności przez działanie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka. Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą. 
9.30 - 10.00
Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci w sali lub w ogrodzie.
10.00 - 10.15
Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu (zupa)
10.15 - 10.40
Zupa.
10.40 - 10.55
Zabiegi higieniczne w łazience, czynności samoobsługowe w szatni.
10.55 - 11.50 
Pobyt na powietrzu. Zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielki w małych grupach, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe organizowane z całą grupą, dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku; Uczenie zasad postępowania warunkujących bezpieczeństwo dziecka w budynku, w ogrodzie i poza terenem przedszkola. Wykorzystywanie i tworzenie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej. Tworzenie warunków do spontanicznej i zorganizowanej aktywności ruchowej.
11.30-12.00 
Zajęcia z języka angielskiego- czwartek, piątek
11.50 - 12.00
Czynności samoobsługowe w szatni, zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu.
12.00 - 12.30
Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.
12.30 - 13.00 
Kształtowanie zachowań prozdrowotnych - zapewnienie dzieciom różnych form relaksu w sali umożliwiające odpoczynek po posiłku- słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej.
13.00 - 14.00
Zabawy o nieznacznej aktywności umożliwiających wyciszenie- gry, puzzle zabawy stolikowe. Realizacja pomysłów dzieci. Powtarzanie wprowadzonego materiału, kontynuacja zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego z całą grupą,  praca wyrównawcza, zabawy integrujące grupę, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe organizowane z całą grupą, dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku, realizacja programów własnych i innowacji.
13.00-13.30 
religia (poniedziałek, środa)
14.00 - 14.30
Prace porządkowe w sali, przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno-sanitarne.
14.30 - 14.50
Podwieczorek.
14.50 - 17.00 
Organizowanie różnorodnych zabaw, jako stymulatora rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu. Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza w sali lub w ogrodzie. Praca z dzieckiem zdolnym. Rozchodzenie się dzieci.  

 

 

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.